Imorgon börjar jag!

Jag och Simon har ett vad. Som ni ser på bloggens namn så gäller det att gå ner 12 kilo. Om jag klarar det så dyker 15 000 kr  rakt ner i Jennies ficka. Men såklart så får jag ge 15 000 kr till Simon om jag misslyckas. Simon tror nog inte riktigt att jag klarar det, men det ska jag visa honom att jag gör!

Jag kommer skriva här om min träning och kost så att ni får följa med mig på min lilla resa. Jag har fram till 23e December på mig! 5 långa månader. Jag kommer såklart att behöva mycket peppning! Det här ska jag klara av.

Varje söndag kommer jag skriva hur mycket jag gått ner i vikt under veckan.

Har redan varit ut på en morgonpromenad, men ska snart iväg på en till. Imorgon börjar allt gälla, och då är det invägning och allt.

Önska mig lycka till!

/ Jennie

Kommentarer
Postat av: David

"Varje söndag kommer jag skriva hur mycket jag gått ner"

Borde inte "eller upp" vara med i meningen, kan ju också hända :x



Tror på dig dock Jennie, lycka till.

2009-07-22 @ 17:18:44
Postat av: Leja

här ska jag läsa så att jag blir peppad! jag vill ju också tappa lite.

lycka till jenny! du fixar det! tänk vad du kan shoppa för 15000... ;)

2009-07-22 @ 17:22:26
URL: http://lejas.se
Postat av: Helena Holm

Lycka till Jennie ;D här blir man ju bra peppad själv ;D

2009-07-22 @ 20:56:55
URL: http://heenaa.blogg.se/
Postat av: Jessica

Då ska jag inte ta fika till jobbet under den tiden då iaf :)

2009-07-24 @ 10:10:56
URL: http://casperbenjamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0