Mysig kväll

Hej!

Idag så vaknade jag upp och började gå till brödet innan jag kom på att jag ska försöka köra med havregrynsgröt. Så det var bara att börja koka gröt, skiva äpple och tillsätta kanel och mjölk.

Till lunch på jobbet så åt jag vattenmelon. Sen så var vi ju bortbjudna på middag! Simons mamma har gjort hur god mat som helst! Det var lax, potatis i någon röra och en jättegod sås. Jag hade en jättetrevlig kväll!

Snart är det dags för en promenad. Sitter bara och väljer mellan två kattungar. Hon som vi köpte Alice ifrån har fått nya kattungar, och vi är ju på jakt efter en ny kattunge, så vi skulle få köpa den lite billigare eftersom vi haft så mycket problem med Alice.

Jag väljer mellan dessa två:



och



Nu är det promenad på schemat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0