Två varv

Idag har jag varit relativt nyttig. Det är ju imorgon allt börjar. Jag tänker inte ta bort all god mat eller sötsaker, men jag kommer försöka äta nyttigare och motionera betydligt mycket mer.

Det blev två varv runt sjön idag. Simon har mätt på internet hur långt det är, och ett varv runt sjön är 5 km hemifrån oss. Så idag har jag gått en mil!

Imorgon så kommer jag inte kunna motionera speciellt mycket eftersom jag och mina föräldrar är bortbjudna på middag i Simons föräldrars stuga. Om det blir en tidig kväll så blir det nog någon vända runt sjön, annars får jag ta igen det på fredag då jag är ledig!

/ Jennie

Kommentarer
Postat av: Simon

Är till och med 5,5 km om du ville veta exakt :P Nu ska jag på inpuls.. tjo

2009-07-23 @ 10:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0