Dag 3

Igår blev det en promenad på morgonen. Har så bra musik nu, så det känns så lätt att gå på promenader! Däremot så är mina hörlurar paj, så jag har värsta mega-super-über-hörlurar!

Idag har jag skjutsat Simon till flyget kl 06:15. Jag var såååå sjuuukt trött! Tänkte promenera när jag kom hem, men då skulle jag aldrig lyckas somna om. Ska möta upp Ise kl 12, så det får bli en promenad senare idag istället.

Dagens matintag:

Frukost: 2 skivor kornellbröd (Grovt, osockrat), 1 glas brämhults.
Lunch: Potatis- och purjolökssoppa
Mellanmål: Ett äpple
Middag: Sejfilé och sallad.

Leja: du har rätt, man känner att blodsockret inte riktigt är med hela tiden. Så en frukt eller något mellan målen är ju kanon! Ska börja köra på det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0